Med EDI Portalen kan alle kommunikationscentre – med fokus på bl.a. hjælp til instruktion i at benytte høreapparat og forskellige former for kompenserende specialundervisning og andre rehabiliterende indsatser – spare tid på sagsbehandling. I vil samtidig kunne garantere borgeren sikker og effektiv udveksling af sundhedsdata med hele sundhedsvæsenet. Som kommunikationscenter kan I nemt kommunikere med bl.a. borgerens praktiserende læge, øjenlæge eller ørelæge.
Samtidig forkortes responstiden og sagsbehandlingen ved udveksling af informationer, journaler m.m. – så borgeren nemmere kommer videre i behandlingsforløbet. En skræddersyet løsning som sikrer både kommunikationscentret og borgeren adgang til sundhedsvæsenet.
EDI Portalen er ISO 27001:2022 og ISO 27701:2019-certificeret, hvilket er din garanti for, at portalen driftes og udvikles efter et sæt høje sikkerhedsstandarder.
Det siger brugerne
Kommunikér sikkert med borgeren
Med Digital Post kan I sende vigtige beskeder direkte til borgeren via mit.dk eller e-Boks. Læs meget mere om Digital Post og hvordan du trygt kan sende meddelelser direkte til borgere, og samtidigt overholde GDPR.
Funktioner i EDI Portalen, der letter kommunikationscentrets arbejdsgang
- Giv samarbejdspartnere besked med Autosvar, hvis klinikken holder lukket
- Organisér nemt Indbakke og Sendt post med Bemærkninger
- Sikker arbejdsgang med CPR-opslag
- Spar tid med Skabeloner
- Få svar inden en bestemt dato med Svarfrist
Vil du have et større indblik i EDI Portalens funktioner og hvordan du effektivisere sagsbehandlingen? Kom med på et af vores gratis webinarer – du tilmelder dig lige her.