fbpx

Webinarer om EDI Portalen

Vi tilbyder tre forskellige webinarer om EDI Portalen. Læs mere og vælg det, der passer bedst til dig.

 

Introduktion til EDI Portalens basisfunktioner

Til dig, som er helt ny på EDI Portalen

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • opretter nye meddelelser
  • opretter og modtager henvisninger
  • tjekker ny post
  • besvarer og videresender journalforsendelser
  • opretter og anvender autosvar, eks. ved ferielukket
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Du skal vælge dette webinar, hvis du vil have den basisviden du skal bruge, for at komme godt igang på EDI Portalen.

Introduktion til de nyeste funktioner i EDI Portalen

Til dig, som har styr på EDI Portalens basisfunktioner, og som vil vide mere om portalens nyeste funktioner

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • sparer tid ved at anvende skabeloner
  • giver besked via autosvar, når klinikken holder ferielukket
  • opretter digitale arbejdssedler i Clinic2Lab
  • effektiviserer sagsbehandling ved tandskader vha. Forsikringssager
  • prioriterer og fordeler opgaver og beskeder med bemærkninger
  • bruger de nye henvisningstyper til at strukturere relevant information
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Du skal vælge dette webinar, hvis du vil bygge videre på din viden om EDI Portalen.

Introduktion til Forsikringssager i EDI Portalen

Til dig, som gerne vil lære mere om hvordan du anvender funktionen Forsikringssager i EDI Portalen

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • modtager, besvarer og vedhæfter bilag til en anmodning
  • journalfører en anmodning
  • udfylder en kæbefunktionsattest, tandlægeerklæring og journalanmodning
  • fakturerer for udfyldelse af en erklæring eller en attest
  • genanmoder, afslutter og afviser en sag

Du skal vælge dette webinar, hvis du vil vide hvad du skal gøre, når du modtager en forsikringssag i EDI Portalen.

Generelt om webinarerne

Webinarerne varer ca. en time. Du vil modtage et link til en Teams-forbindelse senest én hverdag før webinaret afholdes. 

Tilmeldingsfristen er to hverdage før webinaret afholdes. 

Med din tilmelding giver du samtykke til, at dine tilmeldingsinformationer gemmes og anvendes til deltagerliste, statistik mm. Dine tilmeldingsinformationer slettes efter webinaret, og vi vil aldrig dele dine data med tredjepart. 

 

Nasure A/S
Torstedalle 67
8700 Horsens

Support
Tlf. 50 50 60 40
mail@nasure.dk

Åbningstid
Alle hverdage kl. 9.00-13.00

CVR
35472525