fbpx

Webinarer om EDI Portalen

Vi tilbyder tre forskellige webinarer om EDI Portalen. Læs mere og vælg det, der passer bedst til dig.

 

Introduktion til EDI Portalens basisfunktioner

Til dig, som er helt ny på EDI Portalen, og gerne vil have hjælp til at komme godt igang.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • opretter nye meddelelser, eks. når du skal anmode en klinik om en patients journal
  • nemt besvarer en meddelelse, eks. med en journalforsendelse
  • bruger de nye henvisningstyper til at strukturere relevant information
  • prioriterer og fordeler opgaver og beskeder med bemærkninger
  • ved hjælp af email-advisering tjekker ny post
  • sparer tid ved at anvende skabeloner
  • giver besked via autosvar, når klinikken holder ferielukket

 

Introduktion til de nyeste funktioner i EDI Portalen

Til dig, som vil bygge videre på din viden om EDI Portalen, og få nye tips og tricks.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • sparer tid ved at anvende skabeloner
  • giver besked via autosvar, når klinikken holder ferielukket
  • prioriterer og fordeler opgaver og beskeder med bemærkninger
  • bruger de nye henvisningstyper til at strukturere relevant information
  • kan udnytte de forskellige integrationer til tredjepartsprodukter bedst muligt (WebReq og Clinic2Lab)
  • effektiviserer sagsbehandling ved tandskader vha. Forsikringssager
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Introduktion til Forsikringssager i EDI Portalen

Til dig, som gerne vil lære mere om hvordan du anvender funktionen Forsikringssager i EDI Portalen

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • modtager, besvarer og vedhæfter bilag til en anmodning
  • journalfører en anmodning
  • udfylder en kæbefunktionsattest, tandlægeerklæring og journalanmodning
  • fakturerer for udfyldelse af en erklæring eller en attest
  • genanmoder, afslutter og afviser en sag

 

 

Generelt om webinarerne

Webinarerne varer ca. en time, inkl. afsluttende spørgerunde. Du vil modtage et link til en Teams-forbindelse senest én hverdag før webinaret afholdes. 

Tilmeldingsfristen er to hverdage før webinaret afholdes. 

Med din tilmelding giver du samtykke til, at dine tilmeldingsinformationer gemmes og anvendes til deltagerliste, statistik mm. Dine tilmeldingsinformationer slettes efter webinaret, og vi vil aldrig dele dine data med tredjepart. 

 

Nasure A/S
Torstedalle 67
8700 Horsens

Support
Tlf. 50 50 60 40
mail@nasure.dk

Åbningstid
Alle hverdage kl. 9.00-13.00

CVR
35472525