Support

I Nasure vil vi gøre hvad vi kan, for at hjælpe dig på rette spor. Herunder kan du se, hvilke supportmuligheder du har.

Nasures supportfunktion

Hvis du har brug for yderligere hjælp eller ønsker at komme med input til forbedringer, er du velkommen til at kontakte Nasure direkte. Nasures support har åbent alle hverdage fra kl. 9 til kl. 13 og kan kontaktes på tlf. 50 50 60 40 eller mail@nasure.dk.

Oplever du fejl når du bruger EDI Portalen, kan du indrapportere dette ved at udfylde vores formular.

Videoguides til EDI Portalen

Vi har lavet en række videoguides til EDI Portalen. Se dem her.

Nasure A/S
Torstedalle 67
8700 Horsens

Telefon (support):
50 50 60 40

Support åbningstid (mandag-fredag):
Kl. 9.00-13.00

Mail:
mail@nasure.dk

CVR-nummer: 
35472525

Support fra din systemleverandør

Din systemleverandør varetager den primære support, og kan kontaktes via nedenstående links

FAQ – oftest stillede spørgsmål

Her har vi samlet de oftest stillede spørgsmål vedr. EDI Portalen.

Jeg har modtaget fejlpost

Hvis du modtager fejlpost, anbefaler Nasure, at du med det samme sletter meddelelsen ved at klikke på de tre prikker ud for meddelelsen og vælg slet. Kontakt herefter afsender og gør opmærksom på fejlforsendelsen, så han/hun har mulighed for at sende meddelelsen igen til den korrekte modtager.

Jeg har sendt til en forkert modtager
    Hvis du kommer til at sende en meddelelse til en forkert modtager, anbefaler Nasure, at du kontakter modtageren hurtigst muligt og gør opmærksom på fejlen. Modtager skal hurtigst muligt slette fejlposten ved at klikke på de tre prikker ud for meddelelsen og slette.

 

Jeg skal sende en dynamisk henvisning, men kan ikke få felterne frem i henvisningen

Når du opretter en dynamisk henvisning og skal vælge en modtager, skal du klikke på selve modtageren. Når modtageren er valgt korrekt, ændrer bjælken farve til lilla.

Vores klinik kan ikke søges frem i EDI Portalen

Kontakt Nasure for yderligere hjælp.

Jeg ønsker at ændre klinikkens navn, adresse eller telefonnummer

EDI Portalen henter data fra yderregisteret og SOR. Derfor er det vigtigt, at oplysningerne om klinikken vedligeholdes begge steder.

Har du ændringer til navn, adresse eller telefonnummer skal dette meddeles til regionen.

Derudover er klinikken selv ansvarlig for at opdatere oplysninger i SOR og dette kan gøres ved at logge ind i selvbetjeningsportalen med NemID medarbejdersignatur.

Jeg har glemt mit password

Brug funktionen til nulstilling af password ‘Glemt password’ på login-siden. Har du ikke en e-mailadresse tilknyttet dit konto, kontakt da Nasure for yderligere hjælp.

 

Jeg kan ikke åbne WebReq

Hvis du ikke kan åbne WebReq, skyldes det, at der er blokeret for pop op-vinduer i din browser.

Google Chrome: Klik på de 3 små prikker øverst i højre hjørne i browseren. Gå til Indstillinger, vælg Sikkerhed og privatliv, scroll ned til Indstillinger for websites – pop op-vinduer og omdirigeringer. Her kan du fjerne blokeringer.

Microsoft Edge: Klik på de 3 små prikker øverst i højre hjørne i browseren.Gå til indstillinger, vælg Beskyttelse af personlige oplysninger og sikkerhed, scroll til Sikkerhed – Bloker pop op-vinduer. Her kan du fjerne blokeringer.

Patient har ikke modtaget regning sendt gennem e-Boks

Borgeren skal logge ind på www.e-Boks.dk og læse sin private post der. Tandlæger er oprettet som private afsendere, hvorfor posten leveres til borgerens e-Boks.
Borgeren kan (efter at have godkendt vilkår i e-Boks) vælge at få vist deres private post fra e-Boks i deres postkasse på www.borger.dk. Det kræver dog, at borgeren logger ind på sin e-Boks med NemID og godkender vilkårene.

Efterfølgende skal borgeren logge ind på www.borger.dk. Under indstillinger kan der sættes flueben ved, at borgeren gerne vil have vist sin private post fra e-Boks i postkassen på www.borger.dk.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål her? Så kontakt Nasures support på tlf. 50 50 60 40 eller mail@nasure.dk. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig videre.