Sommerhilsen fra EDI Portalen

27. juni 2022

I dette nyhedsbrev kan du læse om det nyeste skud på stammen i EDI Portalen, forlænget dataopbevaring, vores ISO-recertificering, tip til hvordan du giver besked, hvis klinikken holder sommerferielukket og meget mere…

Mød den nyeste integration i EDI Portalen 

Med Clinic2Lab bliver det hurtigere og nemmere for dig som tandlæge eller tandtekniker at kommunikere med dentallaboratoriet om bestilling af tandprotetik. Løsningen genererer altid en korrekt udfyldt arbejdsseddel ud fra dine præferencer – til gavn for både tandklinikken og dentallaboratoriet.

Hvor længe skal vi opbevare data for dig? 

Al data bliver som standard opbevaret i EDI Portalen i 3 måneder. Ønsker du at beholde forsendelser udover denne periode, tilbyder vi som noget nyt forlænget dataopbevaring. Det betyder, at vi kan opbevare klinikkens data i 6 eller 12 måneder. 

Overhold GDPR med Digital post 

I EDI Portalen kan du kommunikere nemt og sikkert med borgere og virksomheder via mit.dk. På den måde kan klinikken kommunikere med patienter omkring tandbehandling, overslag, regninger m.m., og samtidig overholde GDPR.   

Siden sidst: Recertificering i ISO 27001:2013 

I foråret gennemgik vi endnu engang ISO 27001:2013-certificeringen – og vi er stolte af, at vi også denne gang kom gennem nåleøjet og opnåede vores recertificering. ISO-certificeringen er brugernes garanti for, at vi vægter informationssikkerhed højt, når vi udvikler og drifter EDI Portalen!  

Digitaliseringsmessen22 – ses vi? 

Den 29. september kan du finde os i Odense Congress Center til årets Digitaliseringsmesse, hvor vi vil have fokus på kommunernes udveksling af sundhedsdata med sundhedsvæsenet. 

Mød os på stand D11 – vi glæder os til at vise EDI Portalens funktioner frem for brugerne i kommunerne! 

Når du kommer tilbage fra sommerferie… 

…skal du selvfølgelig til webinar om EDI Portalen!  

Vi har netop opdateret kalenderen med nye datoer, og så har vi gjort det nemmere for dig at vælge det webinar, der passer til dit behov. Husk at tilmelde dig inden du går på sommerferie. 

Webinarerne er som altid ganske gratis at deltage i – det kræver kun en computer og en kop kaffe 😊  

Har du husket at aktivere klinikkens autosvar? 

Hvis klinikken holder lukket i sommerferien eller I forventer længere svartid, kan det være en god service at informere jeres samarbejdspartnere om dette ved hjælp af autosvar. 

Support i sommerferien 

Vi holder sommerferie i uge 29, 30 og 31. Det betyder, at supporten i de uger vil være lukket. Hvis du har brug for hjælp til fx forsikringssager eller dynamiske henvisninger, kan du altid finde svar i vores videoguides. 

Vi vender stærkt tilbage d. 8. august! 

KONTAKT

Nasure A/S
Torstedalle 67
8700 Horsens
CVR: 35472525

SUPPORT

5050 6040
mail@nasure.dk
Man-fre: 09.00-14.00
Fjernsupport