Webinar for dentalbranchen

Du har mulighed for at deltage i tre forskellige webinarer om EDI Portalen: Basisfunktioner, Nyeste funktioner og Forsikringssager. Derudover kan du som klinisk tandtekniker og dentallaboratorium deltage i vores gratis webinar og få en intro til hvordan EDI Portalen kan hjælpe dig og din klinik. Vælg det eller de webinarer, der passer bedst til dig – du må deltage så mange gange, du har lyst. Læs om de forskellige webinarer nedenfor. Vores webinarer er gratis for brugere af EDI Portalen. En time før webinaret afholdes, vil du modtage et link til en Teams-forbindelse, hvor webinaret vil foregå.

EDIPortalenforside

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • opretter nye meddelelser
  • opretter og modtager henvisninger
  • tjekker ny post
  • besvarer og videresender journalforsendelser
  • opretter og anvender autosvar, eks. ved ferielukket
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Du skal tilmelde dig dette webinar, hvis du vil have den basisviden du skal bruge, for at komme godt i gang på EDI Portalen.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • sparer tid ved at anvende skabeloner
  • giver besked via autosvar, når klinikken holder ferielukket
  • sætter en svarfrist på dine interne beskeder
  • sender store filer i alle interne forsendelsestyper
  • prioriterer og fordeler opgaver og beskeder med bemærkninger
  • bruger de nye henvisningstyper til at strukturere relevant information
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Du skal tilmelde dig dette webinar, hvis du vil bygge videre på din viden om EDI Portalen.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • modtager, besvarer og vedhæfter bilag til en anmodning
  • journalfører en anmodning
  • udfylder en kæbefunktionsattest, tandlægeerklæring og journalanmodning
  • fakturerer for udfyldelse af en erklæring eller en attest
  • genanmoder, afslutter og afviser en sag

Du skal tilmelde dig dette webinar, hvis du vil vide hvad du skal gøre, når du modtager en forsikringssag i EDI Portalen.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • opretter nye meddelelser
  • opretter og modtager ”Hen- og tilbagevisning til klinisk tandtekniker”
  • tjekker ny post
  • bruger hjælpefunktionerne ”bemærkninger” og ”skabeloner”
  • anvender autosvar, eks. ved ferielukket
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Brug for hjælp her og nu?

Hvis du har brug for hjælp her og nu, kan du altid finde hjælp i vores videoguides og vejledninger. Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte vores support, som er åben alle hverdage kl. 9-14 på tlf. 50 50 60 40.

KONTAKT

Nasure A/S
Torstedalle 67
8700 Horsens
CVR: 35472525

SUPPORT

5050 6040
mail@nasure.dk
Man-fre: 09.00-14.00
Fjernsupport