Webinar for dentalbranchen

Deltag i vores gratis webinarer, der dækker:

👉 EDI Portalens Basisfunktioner

👉 Nyeste funktioner i EDI Portalen

👉 Forsikringssager i EDI Portalen

👉 EDI Portalen for kliniske tandteknikere og dentallaboratorier

Webinarerne om Basisfunktioner, Nyeste funktioner og Forsikringssager er målrettet tandlæger, tandplejere, klinikassistenter, specialtandlæger m.m. Du kan læse mere om indholdet af de forskellige webinarer nedenfor.

Du kan melde dig til lige så mange webinarer, du har lyst.

En time inden webinaret afholdes, modtager du et link til Teams,  hvor webinaret finder sted.

EDIPortalenforside

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • opretter nye meddelelser
  • opretter og modtager henvisninger
  • tjekker ny post
  • besvarer og videresender journalforsendelser
  • bruger funktionerne autosvar, skabeloner og bemærkninger
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Du skal tilmelde dig dette webinar, hvis du vil have den basisviden du skal bruge, for at komme godt i gang på EDI Portalen.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • bruger den nye menustruktur
  • sparer tid ved at anvende genvejstaster
  • ser historik på en meddelelse
  • bruger de forskellige funktioner i indbakken
  • sender og modtager forskellige henvisningstyper
  • sender en administrativ korrespondance
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Du skal tilmelde dig dette webinar, hvis du vil bygge videre på din viden om EDI Portalen.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • modtager, besvarer og vedhæfter bilag til en anmodning
  • journalfører en anmodning
  • udfylder en kæbefunktionsattest, tandlægeerklæring og journalanmodning
  • fakturerer for udfyldelse af en erklæring eller en attest
  • genanmoder, afslutter og afviser en sag

Du skal tilmelde dig dette webinar, hvis du vil vide hvad du skal gøre, når du modtager en forsikringssag i EDI Portalen.

På dette webinar lærer du, hvordan du:

  • opretter nye meddelelser
  • opretter og modtager en hen- og tilbagevisning til klinisk tandtekniker
  • tjekker ny post
  • bruger hjælpefunktionerne Bemærkninger og Skabeloner
  • anvender autosvar, eks. ved ferielukket
  • kommunikerer direkte med klinikkens patienter via Digital post

Brug for hjælp her og nu?

Hvis du har brug for hjælp her og nu, kan du altid finde hjælp i vores videoguides og vejledninger. Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte vores support, som er åben alle hverdage kl. 9-14 på tlf. 50 50 60 40.

Vil du også kommunikere med sundhedsvæsnet?

Kontakt os i dag 👇