Intras optimerer samarbejdet og kommunikationen internt i din virksomhed via en brugervenlig og funktionsrig platform.
På få minutter kan du oprette klinikkens eget intranet, som bl.a. gør det muligt at registrere arbejdstid, fravær og ferie.
Med Intras kan I samle information og viden om specifikke arbejdsgange og procedurer, sende interne beskeder, tilgå fælles kalender, slå nyheder op på opslagstavlen og meget mere.
Du finder link til oprettelse og login under menupunktet Integrationer på EDI Portalen.
Se eller gense webinaret 30. september 👇
Det siger brugerne om Intras
Intras er også brugervenligt for vores personale, hvilket gør det nemt for dem at se arbejdstider, registrere overarbejde og afspadsering samt anmode om ferie
Vi bruger Intras til planlægning af arbejdstider, ferie, fravær og møder. Vi kan gemme klinikkens dokumenter, guides og telefonnumre, og de er nemme at finde igen vha. søgefunktionen. Opslagstavlen bruger vi til nyhedsbreve og vagtplaner
Previous
Next
Brug Intras til...
👉 At registrere arbejdstid, fravær og ferie
👉 At opslå nyheder på den fælles opslagstavle
👉 At uploade interne manualer
👉 At sende interne beskeder
👉 At oprette og organisere opgaver
Og meget andet…
Spørgsmål?
Vi sidder klar til at svare 👇